מוצרים אורטופדיים איכותיים

מוצרים אורטופדיים איכותיים

מוצרים אורטופדיים הם מוצרים מיוחדים אשר מיועדים לסיוע והקלה במקרים בריאותיים שונים או כדי למנוע התפתחות והיווצרות של בעיות בריאות שונות. אחד המוצרים האורטופדיים הפופולריים והחיוניים ביותר הוא המדרס. מדרסים הם סוליות אותן מניחים בתוך הנעל ואלה מיועדים לסייע באיזון הלחץ על כף הרגל בעת עמידה, הליכה או פעילות ספורטיבית. הפחתת הלחץ והעומסים מכף הרגל תסייע בשמירה מפני היווצרות או התפתחות של בעיות פרטיות שונות כמו בעיות גב, בעיות ברגליים ועוד.

מדרסים למגוון צרכים שונים:

  • מדרסים לחולי סכרת – סכרת היא אחת המחלות השכיחות בעולמנו לצערנו ואחת הבעיות המסוכנות היא באובדן התחושה ברגליים או כביסים ברגליים, פצעים בעייתיים ועוד. המדרסים מפחיתים את הלחץ מכפות הרגליים, מסייעים בתמיכה ליציבה טובה יותר ומסייעים במניעת התפתחות הפצעים או אף החלמת אלה שכבר יצאו.
  • מדרסים לדורבן – דורבן בכף הרגל הוא למעשה דלקת, שכאשר מפחיתים את העומס מכף הרגל מפחיתים גם את העומס מהאזור הדלקתי ומקלים באופן משמעותי על כאבים ולעתים רבות מסייעים גם בפתרון הבעיה.
  • מדרסים לספורטאים – ספורטאים רבים עושים מאמצים פיזיים גדולים מדי יום, שבוע וחודש, גם באימונים ובעיקר בתחרויות רשמיות. החל מאתלטיים שונים, דרך שחקני כדורגל וכדורסל ועד לטניסאים וספורטאים ממגוון רחב של תחומים. הלחץ המסיבי על הרגליים יכול לגרום לבעיות בריאותיות שונות ובשל המאמץ הפיזי שלהם הם ללא ספק נמצאים בסיכון גבוה. עבור ספורטאים נהוג להשתמש בדרך כלל בחומר גרפיט קרבון, המכיל גם סיבי זכוכית ופחם והם בעלי עמידות חזקה יותר ומתאימים לתנועתיות ויציבה חזקה יותר.

היתרונות של מירב מכונים אורטופדיים:

  • ניתן לקחת מידות אישיות באמצעות תבנית גבס.
  • ייצור בהתאמה אישית של המדרסים ותכנון קפדני ונכון, תחילה באמצעות תוכנת מחשב המחוברת למכונה מתקדמת הבוחנת את הלחץ על כף הרגל שלכם ועד לבית מלאכה ישראלי עם אנשי מקצוע מנוסים המייצרים את המדרסים בהתאמה אישית עבורכם.
  • עושים שימוש בחומרי גלם מתקדמים ואיכותיים: לטקס מיוחד, סיליקון, גרפיט קרבון ועוד.
  • מבצעים שינויים והתאמות במסגרת האחריות על המוצר.
  • שמים דגש על שביעות רצון הלקוח וליווי לאורך תקופת האחראיות.
  • מעל 20 שנים של ניסיון ומקצוענות.
  • מגוון רחב של מוצרים אורטופדיים איכותיים אצל מירב מכונים אורטופדיים.
  • ועוד…

 

לסיכום; שימוש במדרסים יכול לסייע לקהלים שונים של אנשים במגוון חתכים ותחומי עיסוק באוכלוסייה. המדרסים מסייעים בהפחתת הלחץ על כף הרגל, בשיפור היציבה והפחתת הסיכון להתפתחות של בעיות בריאותיות שונות בגב, בגליים ועוד. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר באתר או בטלפון ולהגיע אלינו ליצירת מדרסים בהתאמה אישית בדיוק לפי הצרכים שלכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ציפרלקס
ציפרלקס הינו אחד מהכדורים הנפוצים ביותר לשימוש. בשנים האחרונות ניתן לצפות במגמת עלייה במספר האנשים...
קרא עוד »
דצמ 09, 2020
רצועות התנגדות לאימון
רצועות התנגדות לאימון כושר הן פתרון נפלא שצובר תאוצה בקרב ספורטאים רבים. אופציה זו של ספורט באמצעות...
קרא עוד »
מרץ 07, 2021
מה סיכויי ההצלחה של הפריה חוץ גופית IVF
היריון זה לא טוטו, אולם במקרים מסוימים יש חשיבות בשניהם, לסטטיסטיקה ולסיכויים. כאשר ממלאים טוטו, אפשר...
קרא עוד »
ספט 29, 2021