10 הויטמינים המומלצים ביותר כדי לעבור את החורף בקלות

עונת החורף נחשבת לאחת העונות האהובות ביותר על מיליוני ילדים בכל רחבי העולם. זוהי העונה המושלמת כדי לצאת החוצה ולשחק בין השלוליות, ליהנות ממזג אוויר קריר ונעים יותר, להירטב בגשם וכמובן לשחק בשלג – למי שזכה בתענוג הזה. מצד שני, מדובר על אחת העונות הקשות ביותר מבחינת תחלואת ילדים וקשישים, היות וכל מי שמערכת החיסון שלו חלשה יחסית, עלול לחלות במהירות ולסבול מימים קשים של שפעת, כאבי גרון, נזלת ושאר התופעות הפחות נעימות של מחלות החורף למיניהן. על מנת להימנע ממחלות חורף וכדי לחזק את מערכת החיסון של הגוף, מומלץ לפעול לפי מספר כללים פשוטים.

כיצד ניתן לעבור את החורף בשלום?

קודם כל, תקפידו לאכול נכון ומאוזן, תנסו להימנע ממזונות מעובדים ולשלב כמה שיותר פירות, ירקות ועלים ירוקים. תזונה טבעית מכילה את כל הוויטמינים והמינרלים שהגוף זקוק להם, כדי לחזק את מערכת החיסון ולשמור על אנרגיות גבוהות יותר. מעבר לכך, כדאי להפחית את רמת הסטרס בחיי היום – יום שלכם, להקפיד על שעות שינה קבועות ורצופות וכמובן לשלב פעילות גופנית מתונה.

מי שלא מצליח לאכול כמות מספקת של פירות וירקות, כדאי לו לצרוך ויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה שונים, במטרה לחזק את מערכת החיסון ולייעל את פעילות הגוף. מומלץ לצרוך על בסיס יום – יומי ויטמין סי, עדיף לבחור בצורה הלא חומצית שלו כדי להימנע מצרבות. ניתן לבחור בין מינון של 500 מ"ג לבין מינון של 1000 מ"ג. כדאי לשלב גם תוספי תזונה נוספים, כגון סמבוק שחור, אשר ידוע בתכונות האנטי בקטריאליות ואנטי ויראליות שלו. כולנו מכירים כבר את היתרונות של צריכת פרופוליס, אשר יכול להועיל מאוד לכאבי גרון ולצינון כללי. מומלץ לצרוך באופן קבוע אבץ, אשר דרוש לפעילות התקינה של תאי הדם הלבנים. כדאי לשלב גם קפסולות של אכינצאה, אשר ידועה ביכולות שלה לקצר את זמן המחלה למינימום. הרפואה הסינית דוגלת באסטרגלוס, אשר תורם רבות לאיזון המערכת החיסונית. חובבי הפטריות לא יוכלו לסרב לתמצית פטריות יפניות, הידועות בסגולות הבריאותיים שלהן. החוכמה היא להתכונן מראש, כדי למגר את המחלות מבעוד מועד.

קראו גם:

תוספי תזונה שעדיף לא לשלב ביחד

צמחי מרפא המתאימים לטיפול בקנדידה

עצות נוספות מבית מרטה