פדים למבוגרים

פדים למבוגרים

פדים סופגים שמבוגרים משתמשים בהם נועדו למטרת ספיגת צרכים אצל מבוגרים מתפקדים שזקוקים לספיגה לא מסיבית. להבדיל ממבוגרים שזקוקים למוצרי ספיגה יותר גדולים למשך שעות היום בגלל אובדן שליטה מוחלט בסוגרים, מדובר בבעיית ספיגה קלה או בינונית ולכן הפדים רק מעניקים רשת ביטחון מסוימת. זה נכון למי שזקוק להם בבית או בזמן הפעילות שלו מחוץ לבית, וזה נכון גם למי שצריך אותם בלילות ובזמן השינה.

מה חשוב לדעת על פדים למבוגרים?

  • איכות החומרים כוללת גם את החוזק של השכבות שמהן עשוי הפד, כך שיחזיקו כל נפח של נוזלים ולא ייקרעו. גם אם מדובר במוצר שיש להחליפו בכל כמה שעות הוא עדיין צריך להיות אמין וסופג כמות גדולה לכל מקרה.
  • שיטת הספיגה שהופכת את הנוזל לג'ל כך שלא יגלוש ולא יכתים חשובה מאוד. זהו ההבדל בין פדים למבוגרים שנוחים לשימוש גם מחוץ לבית ולא רק בלילות. 
  • מניעת ריחות רעים מהפד חשובה מאוד וזה חלק בלתי נפרד מהטכניקה שבה משתמשים בפדים אלה. זה חשוב לכולם, כמובן, להישאר היגייני ולהימנע מאי נעימות חברתית, אבל במיוחד בפדים לנשים שחייבות להשתמש בזה על בסיס יומי.
  • גודל הפדים צריך להתאים לכל מבנה גוף ולכל מידה, ויש לזכור שחלק מהמבוגרים גדולים מאוד ולכן חייבים פדים סופגים מתאימים לכך.
  • יש הבדל בין פדים לנשים ולגברים בגלל השוני האנטומי לכן מומלץ לקנות בהתאמה מלאה למי שזקוק להם.

איכות חיים בלתי מתפשרת

היום אין יותר צורך בהתפשרות על נוחות ומניעת אי נעימות בגלל בעיות רפואיות. פדים למבוגרים ובכלל מוצרים לגיל השלישי הם חלק משלל האמצעים שיכולים לעזור לאנשים ולתת להם פתרונות מספקים לניהול שגרה. אין צורך לוותר על חיים מלאים ופעילים כשיש כל כך הרבה אפשרויות לתמוך באורח חיים כזה בלי מעצורים. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הבנת היתרונות והגבולות של CPAP
מכונות לחץ אוויר חיובי מתמשך (CPAP) הן לא פחות מפלא רפואי לטיפול בדום נשימה בשינה ובמצבים נלווים. עם זאת,...
קרא עוד »
אוק 25, 2023
איך תדעו שאתם מגזימים עם תכיפות שתיית האלכוהול שלכם?
בעולם שבו התרועעות חברתית כרוכה לעתים קרובות באלכוהול, זה יכול להיות קל לאבד את התדירות שבה אנחנו...
קרא עוד »
אוג 26, 2023
בחינת חלופות להטבות כפולות
בחתירה להצלחה, הרעיון של 'יתרון כפול' – השגת שני יתרונות משמעותיים מפעולה או אסטרטגיה אחת – מבוקש...
קרא עוד »
דצמ 21, 2023