דיקור סיני ואיך הוא מסייע לבריאותכם

דיקור סיני

יותר ויותר מטופלים בוחרים לעבור טיפולים אצל מומחים בדיקור, על מנת שיוכלו להתמודד עם בעיות שונות, בין אם מדובר בהיבט הפיזי, ובין אם מדובר בהיבט הנפשי. 

אין ספק שדיקור סיני הפך עם השנים, לאחד מתחומי הטיפול הפופולאריים ביותר. זה בא לידי ביטוי בכך, שאם בעבר היה מדובר בטיפול אשר הוגדר אלטרנטיבי, לא קונבנציונאלי, הרי שכיום מדובר על טיפול שגרתי כמעט, שהרבה פעמים גם מרכזים רפואיים ורופאים בגישה רגילה, שולחים אליו מטופלים שמתמודדים עם בעיות שונות. 

דיקור סיני הוא טיפול שמתאפיין בשימוש במחטים קטנים, אותם נהוג להניח במקומות שונים בגוף. (קראו אודות מחט רוח המקום לרפואה משלימה). לא מדובר על מחטים כואבים, הם מונחים בעדינות ובזהירות באזורים בהם יש תחושת כאב או לחילופין, במקומות שיכולים להשפיע על אזורים בהם מתמודדים עם בעיה מסוימת. צריך להדגיש, מדובר על טיפול שמתבצע מספר פעמים, עד שמסיימים אותו באופן סופי, וניתן לבצע אותו גם באופן שגרתי, כלומר, לא חייבים סיבה מיוחדת בשביל לעבור דיקור. 

איך הוא סייע לנו?

הייחוד של דיקור סיני כמו כוסות רוח הוא בכך, שמדובר בטיפול שיכול לעזור בצד הפיזי והנפשי. הרעיון הוא שהמחטים משחררים אנרגיות ולחצים מהגוף, ובכך מאפשרים לאזורים בהם יש בעיות להבריא. הנחת היסוד של הרפואה הסינית בכלל, אומרת שכל תחושה שאנחנו חשים בגוף, כל כאב, הוא לא נקודתי, אלא עניין שנובע ממצב מסוים שהגוף נמצא בו. 

ברגע שאנחנו משחררים את הלחץ, את האנרגיות השליליות ונותנים לגוף להירגע, אז הרבה יותר קל להתמודד עם כאבים ולחצים שיכולים להשפיע על הגוף בצורות שונות. כאמור, הדיקור מיועד גם למצבים בהם חשים כאב פיזי, גם כאשר יש בעיות באיברים פנימיים, וכן כשחשים מתח, חרדה או תחושות נפשיות אחרות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הליכונים – מה נחשב הליכון איכותי?
רוצים לשפר את הכושר הגופני שלכם ולקנות הליכון שתוכלו למקם בביתכם? תוודאו שאתם רוכשים את ההליכון...
קרא עוד »
יול 06, 2020
מצפה לתאומים? איך להתארגן בהתאם
הריון זהו חלק בעל משמעות עצומה בעבור כל אישה מאז ומעולם. בכל אופן, דעו לכן כי אם אתן מצפות לתאומים,...
קרא עוד »
דצמ 18, 2018
תיקן אמריקאי או תיקן גרמני? כל ההבדלים שיעזרו לכם לזהות מי זה מי
"תיקנים" מוכרים בישראל בשם ג'וקים, כלומר זוחלים מהירים שיודעים גם לעוף ומגיעים לבתי מגורים בחיפוש...
קרא עוד »
יול 01, 2021