אזור תורם השתלת שיער – מה זה אומר בעצם

אזור תורם השתלת שיער

כשגברים ניגשים לטיפול השתלת שיער, הרבה פעמים הם שומעים לראשונה על ביטויים מסוימים, שבאופן תדיר הם לא שמעו עליהם קודם לכן. כמו בכל טיפול רפואי, ישנם מושגים ודגשים שלא מוכרים לכלל הציבור, ואין בהם עניין אלא למטופלים עצמם. כך בדיוק קורה גם בקרב גברים שניגשים לראשונה לטיפול השתלת שיער. ,

אחת הדוגמאות הטובות לכך זה, אזור תורם השתלת שיער. לפני שאנחנו נסביר מה זה הביטוי הזה ולמה הוא מכוון, צריך להבין איך עובדת השיטה של השתלת שיער בטורקיה בפועל. הרעיון הוא פשוט, יש אזורים קירחים בקרקפת, אזורים בהם אין שיער, ושם אפשר לבצע השתלה, כמובן אחרי שמבצעים אבחון בצורה נכונה ומוודאים שאכן יש אפשרות כזו. האבחון כולל בין היתר, בדיקה של סוג השיער, האזור בו מבצעים את ההשתלה, בדיקה של דגימת שיער ועוד.

הבדיקה החשובה ביותר שצריך לעבור, והיא גם קשורה לכל הנושא של אזור תורם, זה איפה בדיוק אפשר לבצע את ההשתלה, באיזו טכניקה וכן באיזה עומק או אורך. מן הסתם, כל זקיקי השיער אשר בעזרתם יהיה ניתן לבצע את ההשתלה יתבצעו מאזור אחר בגוף, אזור שופע שיער שלא יפגע, אם ניקח חלק ממנו לצורך השתלה.

מה זה אזור תורם

כפי שניתן להבין, אזור תורם להשתלת שיער, זה למעשה האזור ממנו לוקחים את זקיקי השיער ומבצעים את ההשתלה. מדובר בדרך כלל באזור בחלק האחורי של הראש, משם אפשר לקחת שיער ולהשתיל אותו באזור בו אין הרבה שיער, או אזור קירח בכלל.

החשיבות של אזור זה היא רבה, שכן, אם הוא דל בשיער, הרי שיהיה לנו מאוד קשה עד בלתי אפשרי להשתמש בו. מן הסתם, הרופא יצטרך לבחון היטב, גם אם האזור מתאים מבחינת צפיפות השיער וכן מבחינת האופי שלו, האם הוא מתאים לצורכי השתלה.

במידה ולא יימצא אזור בריא, אזור מתאים, סביר להניח שלא תתבצע ההשתלה. מכאן אנחנו יכולים להבין את החשיבות הרבה של כל הנושא של בדיקות מקדימות, אבחונים וכל מה שקשור בשלבים המוקדמים של התהליך.

קראו גם על: הליך השתלת שיער לנשים

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול טבעי/אלטרנטיבי למחלות אוטואימוניות
מחלות אוטואימוניות רבות אינן מקבלות מענה מתאים מהרפואה הקונבנציונלית. אומנם החולים יכולים להשתמש...
קרא עוד »
פבר 25, 2020
מחשבון אחוזי נכות – מה זה וכיצד הוא עובד
אחת הדרכים של המדינה להחליט מי זכאי לקבל פיצוי ותשלום מהמדינה בגין אובדן כושר עבודה, תאונת דרכים,...
קרא עוד »
יונ 22, 2021
בניית תוכנית אימונים
להתחיל להתאמן זה לא קל. אולם, לא מעט אנשים מעוניינים להתאמן בשגרת היומיום שלהם על מנת להשיג מטרות...
קרא עוד »
אוג 06, 2020