מלכה חינה: איך לא ליפול ללחץ שלפני החינה?

מלכה חינה

זוגות מאורסים רבים חווים חרדה בתהליך תכנון החתונה והאירועים הנלווים, ומבקשים למצוא דרכים להתמודד עם אותן חרדות. למעשה, יש לא מעט דרכים יעילות להתמודד עם לחצי החתונה, כשזה רלוונטי גם ללחצים המופיעים לפני האירועים הנלווים, כמו אירוע החינה ושבת החתן. איך לא ליפול ללחץ שלפני אירוע החינה? הנה כמה טיפים.

לא חייבים להפיק את האירוע לבד

בשונה מחתונה, שהרי מדובר באירוע מרגש במיוחד ולרוב גם גדול, אירוע החינה הוא קטן ומצומצם יותר, ועל כן רמת החרדה לפני האירוע קטנה יותר. נוסף לכך, כדי להקל על הזוג, ניתן לשכור את שירותיה של חברת הפקה/מפיקה, ולו כדי שיארגנו בעבורכם את כל מה שנחוץ לקראת האירוע. מבקשים המלצה? אצל מלכה חינה תוכלו למצוא את מיטב האלמנטים הדקורטיביים, תפאורה לחינה, תלבושות מסורתיות ועוד מגוון רחב של פריטים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

קחו את הזמן

לא חייבים למהר ולתכנן חתונת בזק (ומכאן גם חינת בזק), אלא שניתן לקחת את הזמן ולתכנן את האירוע בנחת. הזמן האידיאלי ביותר לתכנון האירועים הללו הוא כחצי שנה לפני החתונה, ואם אתם סובלים מחרדות לעיתים קרובות – ניתן לתכנן את האירוע גם בתקופה של 8 חודשים ומעלה. בסופו של דבר, חשוב שתהיו שלמים עם האירוע ותוכלו לארגן אותו ללא לחצים מיותרים.

איך מתמודדים?

אם בכל זאת אתם מרגישים מעט לחוצים, ואם מחשבות טורדניות מתגנבות לראשכם – טוב לגעת שיש לא מעט טיפולים יעילים, כמו טיפות הרגעה, שינוי תזונתי, טיפול ממוקד, שיחות עם פסיכולוג וכו'. כמו כן, נמליץ לשמור על תפריט מאוזן ובריא תוך שיש לבצע פעילות גופנית לפחות 3 פעמים בשבוע (לא כדי להשיל קילוגרמים לקראת שמלת הכלה, אלא כדי להרגיע את הגוף והנפש).

 

לא מעט זוגות מאורסים מרגישים לחצים וחרדות לפני החתונה והאירועים הנלווים אליה, ומדובר בתופעה נפוצה ונורמטיבית. עם זאת, טוב לדעת שיש פתרונות, וכי לא חייבים לעבור את התקופה תחת מכבש לחצים, אלא שאפשר גם אחרת. מזל טוב!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דברים חשוב לדעת על אורטופדיה
גוף האדם מורכב ממספר רקמות, איברים ומערכות שונות. על מנת להבין כיצד פועל גוף האדם וכיצד הוא מתפקד,...
קרא עוד »
יול 09, 2022
באיזה תדירות ניתן לעשות מסכת פילינג?
טיפוח עור הפנים הוא פעולה של שגרה שכל אחת חייבת לזכור אותה. כי כאשר מטפחים את העור, מנקים ומזינים הוא...
קרא עוד »
יונ 28, 2021
גלה את היתרונות של קניות בשמים באינטרנט
בעולם הדינמי של הניחוחות, קניית בושם דרך אתרי אינטרנט הפכה לטרנד המשלב נוחות עם מגוון עשיר של...
קרא עוד »
פבר 07, 2024