ריברסינג

ריברסינג

במהלך השנים נחשפנו ללא מעט שיטות טיפול טבעי. שיטות אלה באו להחליף שיטות טיפול קיימות, ובמקרים מסוימים אנשים משתמשים בהם במקביל לטיפול רגיל. השיטות מתבצעות בדרכים שונים, מתוך כוונה להגיע אל מוקד הבעיה ולהתמודד איתו מבלי שיהיה צורך להיעזר בתרופות או אמצעים אחרים.

תהליך ריברסינג, הוא דוגמא טובה לטיפול טבעי אשר תופס תאוצה עם הזמן. בדומה לטיפולים אחרים, הוא מתייחס לדברים נפשיים שאנחנו עוברים, כגורמים שמשפיעים לא רק על הנפש אלא מעבר לכך, גם על דברים פיזיים, לכן אנחנו צריכים להתמודד עם כל הדברים הנ"ל בצורה נכונה, בשביל שנוכל להגיע למצב בו אנחנו יכולים לחוות איכות חיים טובה יותר.

ריברסינג, הוא למעשה טיפול שנועד לשחרר מאיתנו את כל השליליות שהצטברה בתוכנו מיום לידתנו ועד ההווה. הרעיון הוא, ללכת אחורה בזמן מהיום אל היום שנולדנו, ולשחרר את כל הדברים השליליים שאנחנו חווים, מרגישים, לשחרר מתוכנו התנהגויות לא רצויות, תבניות שונות שמשפיעות על החיים שלנו כך או אחרת.

לשם מה זה טוב? ריברסינג נועד לאפשר לנו לקבל הרבה שלום ואהבה, נועד לעזור לנו להיות הרבה יותר שלווים, להחזיר לעצמנו איכות חיים שנפגעה, לשפר את האנרגיות שאנחנו מכניסים לגוף, לשחרר טראומות ישנות, סימפטומים שאנחנו דבקים בהם, הוא מזרז ומשפר ברמה ניכרת את תהליכי ההחלמה שלנו, והכי חשוב, הוא מאפשר לנו לאהוב את עצמנו ואת הסביבה יותר.

מדובר בטיפולי ייחודי שמתבצע על ידי גורמים מקצועיים שלמדו את התחום, הם עובדים עם המטופלים שלהם אחד על אחד, דרך כלים שונים. המטרה היא להבין שהמחשבה היא זו שיוצרת את התנאים, היא זו שמאפשרת לנו לייצר מציאות, לכן אנחנו צריכים לחשוב בצורה חיובית, היא מאפשרת לנו לשנות את החיים שלנו, ולספק לעצמנו פתרונות טובים. אלה יכולים לצוף על פני השטח ולשנות את המציאות.

לפני סיום חשוב להדגיש, ריברסינג זה דבר שכל אחד יכול לעבור, כל אחד צריך לעבור בשלב מסוים בחיים. מדובר על כלי מאוד עוצמתי של טיפול, אשר מתבסס על רבדים שונים, בין אם רגשיים ובין אם פיזיים ורוחניים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחשבון אחוזי נכות – מה זה וכיצד הוא עובד
אחת הדרכים של המדינה להחליט מי זכאי לקבל פיצוי ותשלום מהמדינה בגין אובדן כושר עבודה, תאונת דרכים,...
קרא עוד »
יונ 22, 2021
השתלת שיניים
יום אחד במהלך רכיבה בטוחה על האופניים החשמליות שלכם, נתקלתם בחפץ דומם במרכז דרככם כתוצאה מהיסח דעת של...
קרא עוד »
אוק 11, 2020
מהו OCD ואיך מטפלים בזה?
OCD מוגדרת בתור הפרעה טורדנית כפייתית. מדובר על תופעה נפוצה יחסית, אשר יכולה להופיע ברמות שונות. ברוב...
קרא עוד »
ספט 22, 2019