7 דרכים להירגע משגרת היום יום

שגרת היום מעיקה וגורמת לנו לעיתים ללחצים וחוסר סבלנות. חשוב לכל אחד ואחת לקחת לעצמו רגעים של הפוגה, לנשום את האוויר לעומק הראות ולקחת הרבה חמצן להמשך הדרך. קבלו שבעה רעיונות לרגיעה ולהשגת שלווה מיוחדת ולהימנע מתחושות של חוסר מימוש והגשמה.

רעיונות להרגעה בשגרת היום יום

  • הפרדת בית מעבודה – בעידן המודרני אנשים רבים מנהלים חיים בהם הבית והעבודה משמשים בערבוביה. המחשב נמצא אתם בבית, ואם לא הוא – זה הסמארט פון שמתלווה אליהם לכל מקום. השילוב הזה בהחלט פוגם בתפקוד החיוני שלנו, ופוגע בשלוות הנפש הבסיסית. ההמלצה שלנו היא: הפרד ומשול. ככל שתצליחו לשמור על העבודה בגבולות הזמן המקוריים של העבודה, כך ייטב לכם.
  • ימים של חופשה – אין כמו יום של חופשה במהלך החיים. יום של חופשה עוצר את המרוץ התזזיתי שלכם ונותן לכם ארכה של זמן למחשבה, לרגיעה ולשלווה של ממש. חופשה כזו יכולה להיות בבית עם עצמכם, יכולה לכלול יציאה לטיול או נסיעה לאתר מעניין. העיקרון הוא הפגת השגרה.
  • הרפיה מודרכת – הרפיה מודרכת עשויה להיות תועלתית עד מאוד. אפשר לתרגל יוגה, מדיטציות או כל שיטת הרפיה אחרת. ההרפיה אמנם לא לוקחת הרבה זמן, אבל התועלת שלה גדולה ומשמעותית בהחלט. היא משפיעה על ההרגשה שלכם ומשפרת את ההרגשה הכללית שלכם.
  • שחיה בבריכה – כמה נעים לפוש ולהתרענן בבריכת שחיה. המים נושאים בחובם תחושה מרגיעה והם עוזרים לכם להשיל מעליכם את העומס של היום שלכם ואת הלחצים שעשויים להסתפח אליכם. מומלץ לצאת לשחייה באופן קבוע, או ליזום יציאה כזו כאשר אתם חשים כי החיים עמוסים לכם ואתם חשים את הלחץ מדגדג אתכם בכל אשר תלכו.
  • ארוחה מפנקת – ארוחה טעימה ומפנקת עשויה אף היא לעזור לכם להירגע ולנשום לעצמכם את החמצן שאתם כל כך מחפשים. את הארוחה הזו אתם יכולים לאכול בגפכם, או יחד עם בני משפחה או חברים. זו יכולה להיות ארוחה מוזמנת או הכנה משותפת של מנגל וכדומה.
  • השתתפות בשיעור התעמלות – פעילות גופנית נחשבת למרפה עד מאוד. יהיה נכון להירשם לשיעור קבוע שאתם אוהבים.
  • קחו הכול בקלות – באופן כללי נכון יהיה להביט על החיים בנימה סלחנית וקלילה יותר. לסלוח לעצמכם ולקבל את כל המאורעות בנעימות.

המידע והטיפים באדיבות אתר https://tatmuda.com/

עצות נוספות מבית מרטה