ד"ר קנטרובסקי – כירורג ומנתח כלי דם

כירורג ומנתח כלי דם

אנשים רבים סובלים מבעיות בזרימת הדם כאשר במקרים רבים הבעיה רחוקה מלהיות רק בעיה אסטטית. לעיתים תהיה זו בעיה בריאותית מסוכנת אשר בהיעדר טיפול עלולה להוביל אף לפקקת שיכולה לגרום להיסחפות של כריש דם לריאות. ד"ר קנטרובסקי מציע פתרונות מעולים לבעיות שונות בכלי הדם.

ד"ר קנטרובסקי הוא מומחה בכל מה שקשור לכלי דם, לוורידים ולנימים.

לכל אחד הטיפול המתאים לו

לא כל מי שסובל מבעית ורידים או נימים יוכל להיעזר באותה שיטת טיפול. קיימות שיטות טיפול שונות כאשר כל אחד זקוק לזה שיענה על הבעיה הספציפית אשר ממנה הוא סובל בהתחשב בשאר הנתונים האישיים שלו. במרפאה יוכל הרופא להתרשם ממצבו של המטופל באמצעות הציוד המתקדם וכך להגיע להתאמה הטיפולית הנכונה ביותר עבורו. כך לדוגמא ישנה השיטה של הטיפול האנדותרמי שהוא מתבצע בעזרת גלי לייזר או רדיו. קיים הטיפול הנעשה באמצעות הזרקת קצף – סקלרותרפיה, ישנה האפשרות של ניתוחי דבק ועוד.

הבדיקה המקיפה של ד"ר קנטרובסקי

במרפאה של ד"ר קנטרובסקי – כירורג ומנתח כלי דם ישנו הציוד המתקדם ביותר כמו מכשיר לבדיקת דופלקס duplex שזהו מכשיר המשלב הדמיה באמצעות אולטרה סאונד. כמו כן בדיקה של זרימת הדם על ידי טכנולוגיית דופלר המתבצעת על ידי טכנאי אולטרה סאונד באמצעות מכשיר מתקדם מיוחד אשר מראה לרופא באופן מוחשי את מצב הזרימה של הדם ברגליים.

למעשה בדיקת הדופלקס של ורידי הרגליים מעניקה את האפשרות של מדידה מדויקת של כלי הדם הנבדקים מלבד המבנה שלהם . מלבד זאת ניתן לקבל מידע על זרימת הדם הכוללת כמו גם את כיוון הזרימה, את מהירות הזרימה ואת תבניתם בזמן.

הזרימה הנכונה בוורידים אמורה להיות מהרגליים אל עבר הלב ולא ההיפך.

ישנו גם הציוד הנועד לצורך מיפוי גרפי של הוורידים, כך ניתן לבדוק את כלי הדם ולאבחן אם הם ישרים או מפותלים, נבדק מבנה החיבורים בין כלי הדם ועוד.

מלבד זאת, ילמד הצוות את הצרכים הרפואיים שך המטופל וינסה לאבחן את הווריד החולה מהשורש. כך הוא למעשה יוכל להגיע לטיפול המושלם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השתלת שיער
בניגוד לימי העבר, השתלת שיער כיום היא ניתוח נגיש לחלקים הולכים וגדלים באוכלוסייה המקומית. בעבר, מעט...
קרא עוד »
אוק 17, 2021
עצות פנימיות: הכנה לצרכי המזון והציוד של חיית המחמד שלך
האם אתה מתכונן לספק את דרישות התזונה והציוד של חברך הפרוותי? להלן כמה תובנות חיוניות שכדאי לשקול לפני...
קרא עוד »
פבר 29, 2024
תובנות חיוניות לפני הבחירה בפיסול אף וטיפולים אסתטיים
יציאה למסע של פיסול אף וטיפולים אסתטיים היא החלטה שכרוכה בהרבה יותר ממה שנראה לעין. כתחום המשלב בצורה...
קרא עוד »
דצמ 05, 2023