טיפים לאימון כושר ביתי

אימון כושר ביתי

היום, כשכולנו מבלים את רוב זממנו בתוך קירות הבית שלנו, קל מאוד ליפול לשגרה לא בריאה, לאכול ג׳אנק פוד ולהפסיק להתעמל. אבל דווקא עכשיו, נפתחו בפנינו אפשרויות רבות לתרגול אימוני כושר מהבית, מבלי להצטרך לצאת החוצה ולהתמודד עם פקקים, חניה ואנשים אחרים.

 

אימון כושר ביתי הוא פתרון קל, זול ונוח לשמירה על אורח חיים בריא ומלא תנועה, מבלי לבזבז הרבה זמן ואנרגיה על כל הפעולות מסביב להגעה לחדר הכושר או הסטודיו. היתרון המרכזי ביותר באימונים ביתיים הוא האפשרות לתרגל בזמן ובמקום שנוח לכם, מבלי להתחשב בלו״ז הסטודיו או בצרכי המדריכים.

 

לא צריך הרבה הכנות כדי להתחיל לבצע אימון כושר ביתי, כל מה שצריך זה רק כמה דקות של הכנה מוקדמת: קודם כל, אנחנו צריכים להחליט מה המטרות שאנחנו מנסים להשיג באמצעות האימון – האם הרזיה, חיטוב הגוף, חיזוק הרגליים או הידיים, או פשוט שינוי אורח החיים והכנסה של פעילות גופנית לשגרה היומיומית שלנו.

 

לאחר שהצבנו לעצמו מטרות, הגיע הזמן להתלבש! בגדי אימון צריכים להיות בגדים נוחים ונושמים, כאלו שלא יפריעו לנו בזמן ביצוע תרגילי כושר ולא יסיחו את דעתנו בזמן שאנחנו מזיעים.

לבסוף צריך לבחור את החלל הכי מתאים בבית לביצוע האימון הביתי שלנו. אולי אפשר להזיז את שולחן הקפה בסלון ולפנות קצת מקום, לצאת החוצה למרפסת עם מזרן או לפרוס מגבת בחצר ולהתחיל להתאמן.

אז אחרי שבחרנו בגדים נוחים, הבנו מה המטרות שאנחנו רוצים להשיג ומצאנו חלל שנוח לנו להתאמן בו בבית, מה עוד נשאר?

נכון, למצוא את סוג האימון שמתאים לכם ביותר ואת הסטודיו אימונים אונליין הכי טוב שאפשר למצוא לליווי תהליך הכניסה לכושר!

 

כדי להצליח לבצע אימוני כושר ביתיים, חשוב מאוד לבחור את סוג האימון ודרגת הקושי שלו, כך שיתאימו למטרה שמנסים להשיג ולא נבזבז את זמננו בתרגול מתיחות שוקיים כשהמטרה שלנו היא בכלל לחטב את הישבן. בסטודיו של מאי מור, סטודיו M3, תוכלו למצוא מגוון רחב של תרגילים שונים, בעלי אורך מגוון ובדרגות קושי משתנות, שמתאימים לחיטוב, עיצוב וחיזוק הגוף.

 

בנוסף לסרטונים הרבים שמעלה מאי מור בערוץ היוטיוב ובפייסבוק, היא מציעה בסטודיו האימונים הדיגיטלי שלה מספר תכניות אימונים שונות, במסלולים זולים ונוחים, תוך מתן תמיכה צמודה בוואטסאפ ותחושה של השתייכות לקהילה של אנשים שמנסים לשפר את איכות חייהם.

 

אז לא משנה מה מטרת האימון שלכם ואם אתם מעדיפים לצאת להתאמן באוויר הפתוח בפארק או בסלון הביתי שלכם, האימונים של סטודיו M3 יעזרו לכם להיכנס לכושר מכל מקום שתרצו, דרך המחשב או הנייד!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך הילד שלי איבד שלוש אצבעות?
כמה אתם זהירים ביום יום שלכם? כאשר מדובר על הילדים הקטנים שלכם, כל מקום יכול להוות סכנה, לא רק מחוץ...
קרא עוד »
ספט 17, 2019
קליניקה להשכרה – מתחם רופאים מתקדם
אתם רופאים או מטפלים ותהיו מעוניינים להתחיל לקבל קליינטים באופן אישי וזאת ללא צורך בהשקעה מאוד...
קרא עוד »
יונ 21, 2021
סיאליס ללא מרשם למכירה – איפה אנחנו יכולים למצוא אותו
הרבה גברים שנזקקים לאמצעי חיצוני בשביל להשיג זיקפה, משתמשים כידוע בויאגרה. זה הכדור המפורסם, הכדור...
קרא עוד »
אפר 26, 2020