מתח לקיר – מה חשוב לדעת לפני שקונים

מתח לקיר

רכישה של מכשיר כושר היא כזו שלא צריכה להתבצע בצורה פזיזה. גם אם יש כסף פנוי עבור רכישה של המכשירים הכי איכותיים זה לא אומר כי צריכים לרכוש כל אחד ואחד מאלה, וטרם רכישה של מכשיר יש להבין מה ניתן להשיג באימונים איתו, ולהתעמק בסוגי התרגילים שניתן לבצע עוד טרם הרכישה. מכשיר שנרכש בצורה תדירה הוא כזה המיועד עבור מתח לקיר, שזה מכשיר שחשוב להכיר לפני שאותו לבית רוכשים.

פתרון מעולה לכל בית

היתרון הגדול מאוד של מכשיר מתח המיועד להתקנה על הקיר הוא הגודל שלו. מדובר במכשיר מאוד קומפקטי, אשר לאחר התקנה נכונה יכול להיות צמוד לקיר בחצר, במרפסת או בחדר ספורט ייעודי הפנוי לאימון מבין כל יתר חדרי הבית. מתקן מתח לקיר עשוי מכמה מוטות בלבד, ואלה מעוגנים על ידי מברגי ג'מבו גדולים אל הקיר, כך שיכולים להתאמן במשקל של עד 160 קילו ולהתחיל להתקדם אל עבר גזרה הרבה יותר חזקה ושרירית. חשוב להבין כי ההתקנה צריכה להיות על גבי קיר בטון, ולא מתאימה לקיר שלא יוכל להתמודד עם העומס שתרגיל ומכשיר מסוג זה יוצרים.

שומרים על מתח

מה כל כך טוב בתרגיל מסוג מתח? קודם כל לא מדובר בתרגיל מסוג אחד בלבד, כי אם בכמה סוגים של תרגילים שאותם נין לבצע על גבי המכשיר עצמו ובעזרתו. למען הדיוק ניתן לבצע שלושה סוגים של תרגילי מתח, כגון, מתח ארוך, מתח קצר ומתח רגיל, כאשר מחזקים אל שרירי החזה והידיים באופן שמביא אל הרמה הרבה יותר קלה וגבוהה בכל אימון מחדש. אולי זה נראה בלתי אפשרי עבור מי שלא מתורגל בכך, אך עם האימונים הגוף מתחזק וניתן להתקדם אל עבר סטים רבים יותר עם סיבולת הרבה יותר גבוהה בהרמה.

לרכישת מתח מוזמנים לXWEAR חנות ציוד ברמת גן

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אימון כדורסל לנוער – איך אפשר להתקבל?
כשאנחנו מדברים על אימון כדורסל לנוער, מן הסתם, אנחנו מדברים על שתי נקודות התייחסות עיקריות, הראשונה,...
קרא עוד »
אפר 28, 2019
מיצגים לאירועים – לאירוע מושקע במיוחד
כשמדובר בארגון אירוע יקר, תשומת לב לפרטים ויצירת חוויה בלתי נשכחת הם בעלי חשיבות עליונה. כדי להשיג...
קרא עוד »
יול 18, 2023
על שילוב ספורט, תזונה וירידה נכונה במשקל
כולנו יודעים היום כי חשוב מאוד לצרוך מזון על פי פירמידת המזון. לשמור על איזון בין פחמימות, שומנים,...
קרא עוד »
אוג 12, 2019