הסרת קעקועים בלייזר ביעילות ובקלות

הסרת קעקועים

בעבר, הסרת קעקועים היוותה פרויקט כירורגי שהוביל לצלקות במיקומים בו הוא היה. כיום, ניתן להתחרט על הקעקוע שעשיתם. באמצעות פיתוח הלייזר המחודש Fotona qx max – מכשיר לייזר פשוט יבצע עבורכם את ההסרה. הדבר דורש ביקור במרפאת הסרת קעקועים  ומפגש עם מטפל מוסמך בתשתית לייזר זו. אם יש לכם קעקוע שאתם רוצים להסיר בלי צלקות, זה מה שאתם צריכים לעשות.

פנו למרפאת הסרת קעקועים

בגדול, הסרת קעקוע בודד לא נמשכת טיפול אחד, כי אם 3 מפגשים. אם מדובר בקעקוע שהוא עצמו אוסף של כמה ציורים והטבעות אחת לצד השנייה, תידרש סדרה ארוכה יותר של 7-15 מפגשים. כל לקוח יזדקק למענה שונה לא רק בשל משך הטיפול אלא מבחינת מבנה הטיפול: קרני לייזר באלו אורכי גל יש לטעון לתוך המכשיר? הדבר נקבע בהתאם לצבעי הקעקועים שלכם, ולכן פגישת האבחון ממש קריטית לחיבור נוסחה מדויקת עבור טיפול הסרת קעקועים.

התייצבו לטיפול בתאריך שנקבע

כבר בפגישת האבחון הראשונית, עליה פירטנו בפרק הקודם, יספקו לכם את לוח הזמנים של מפגש זה. הוא כולל הכנה שתימשך כ- 40 דקות ומשם – כניסה לטיפול. ההכנה מצריכה ביצוע פרוצדורות לקראת ההכנסה לחדר הטיפולים: חשיפת הקעקוע, ומריחתו בחומר מאלחש. במידה והגוף שלכם רווי קעקועים המיועדים להסרה שלב זה ידרוש משאבי זמן ארוכים ולכן מאד חשוב להקדיש לטובת העניין 40 דקות. בסיומן, תוכנסו לחדר שבו נמצא מכשיר ה- Fotona QX max ותעברו הסרה חלקה ללא צלקות. חשוב לציין כי יהיה צורך בעוד 2 מפגשים לפחות, כפי שפורט בפתיחת דברינו.

הקפידו להגיע לכל המפגשים שנקבעו לכם

הסרת קעקועים לא אורכת מפגש בודד אלא יותר מכך, ובמקרים לא מעטים – הרבה יותר מכך. לכן, חשוב לא לפספס טיפולים, אלא להגיע לכולם, במיוחד אם אתם צריכים שעד תאריך מסוים הקעקוע יוסר. זכרו כי מטפלי הסרת קעקועים לא קובעים עבורכם סדרת מפגשים באופן שרירותי. כל מפגש הוא קריטי להצלחה של הפרוצדורה ולכן מאד אקוטי להגיע לכל סשן הסרת קעקועים שנקבע עבורכם, בכל המועדים.

התאמה יסודית של טיפולים יעילים לכל פציינט

אצלנו – ייעשה כל מאמץ להביא לסיום מהיר של פרוצדורת הסרת קעקועים. לכן, בין אם יש לכם קעקוע בודד וקטן ובין אם חלק נכבד מגופכם נצבע בקעקועים, אנו תמיד נחתור לסיום מהיר של התהליך: נבחר באופן מדויק וממוקד את אורכי גלי הלייזר, נתזמן כל מפגש בזמן קצוב ידוע מראש, ובכך נדאג כי הסרת קעקועים תתבצע באופן אופטימלי עבורכם.

רואים תוצאות במהירות

הסרת קעקועים בטכנולוגיית FOTONA QX MAX מבטיחה כי את תוצאת מחיקת הקעקוע אתם תראו מאד מהר. כבר בתום המפגש הראשון תוכלו להיווכח כי חלק נכבד הוסר, ובתום המפגשים השני שלישי – העור יחזור כמעט למצבו הגוני הטבעי. בואו להבטיח הסרת קעקועים עם סיפוק מהיר ותוצאה סופית איכותית ביותר!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה אנחנו כל כך אוהבות לקים
לק ג'ל הוא דרך מהנה ואופנתית לבטא את עצמך. זה יכול לשמש כצורה של ביטוי עצמי, התאמה אישית, או אפילו...
קרא עוד »
דצמ 19, 2022
מפחיתים לחצים בעזרת מיינדפולנס
החיים בעידן שלנו הם חיים עמוסים בלחצים ובמתחים. העולם הופך להיות תחרותי יותר משנה לשנה, אם נוסיף לזה...
קרא עוד »
יונ 26, 2019
ציוד למסעדות – מהיכן קונים וכיצד הציוד עשוי להשפיע על בריאות העובדים והסועדים?
כל מסעדה תלויה במידה ברבה בציוד שבה. הציוד משפיע על איכות המנות המוגשות, על מגוון המנות האפשרי להכנה,...
קרא עוד »
מרץ 27, 2022