הסרת קעקועים באמצעות שיטה חדשנית ומהירה

הסרת קעקועים

ידוע כי בתחום הקוסמטיקה, אחד הנושאים הכי פופולאריים הוא הסרת קעקועים. על כל אדם שנלהב לעשות קעקוע חדש, ישנו לפחות אדם אחד שהתחרט על המהלך או ראה בקעקוע כאובייקט המסמל משהו שהוא הזדהה עמו בעבר וכיום אינו חפץ בו. אלא שלא כל אדם שביקש הסרת קעקועים קיבל את משאלתו בו במקום. בעבר, הוא פשוט הופנה לניתוח שמשמעויותיו אינן רק קשוחות בגלל התהליך הכירורגי אלא בעיקר בהשלכות לעתיד. הלקוח נדרש היה לחתום על מסמך שייתכן ויהיו לו צלקות לכל החיים באזורים חיצוניים על גופו כמו עור הפנים או המפרק התחתון של היד או הרגל. מעוניינים להכיר דרך חדשה ומהירה שאינה כרוכה בניתוח ליישום הסרת קעקועים? במאמר זה נביא לפניכם בשורה זו.

הסרת קעקועים באמצעות טכנולוגיה רפואית

למען הסר ספק, לא מדובר בטכנולוגיה רפואית ביתית. הפציינט יידרש להגיע למכון ייעודי כדי ליהנות מפועלו של המכשיר. מדובר בפולטי קרני לייזר שכל אחד מהם מציג אור בעל אורך גל שונה אשר נועד למחוק צבע מסוים בקעקוע. לכן, בעת יישום הסרת קעקועים משתמש המטפל במספר פולטי לייזר הנקראים Fotona qx max. בתום המפגש הראשון תוכלו לחוש בהסרה ניכרת אך לא מוחלטת של שכבות הבסיס בקעקוע. הסרה מוחלטת תיתכן בתוך 7-15 מפגשים, כאשר בקעקועים גדולים וכהים במיוחד ייתכן כי תזדקקו ל- 18 מפגשים.

רישום לשירות – מכאן הכל מתחיל

הרישום נעשה במשרדי המכון, שם הקעקוע שעל גוף הנרשם נבדק על ידי מומחי הסרת קעקועים. הם יוכלו לתת חוות דעת כמה מפגשים יידרשו להסרת הקעקוע ולקבוע עבורו לוח זמנים ליישום, בהתאם למגבלות לוח הזמנים שלו. התחזית שניתנת במפגש היכרות זה ברוב רובם של המקרים מדויקת להפליא, כאשר לעתים הקעקוע מוסר מספר מפגשים מוקדם יותר ולעתים מספר מפגשים מאוחר יותר. גם מקרים אלו נחשבים קרובים מאד לתחזית מומחי הסרת קעקועים. הפציינט יזכה לעור חלק ונקי כמו בימי העבר בסביבתו של תאריך זה. לכן, במעמד הרישום אתם מקבלים מידע מדויק ואמין על עתידו של הקעקוע שלכם.

יישום טיפולי הסרת הקעקועים הלכה למעשה

הלקוח מגיע למכון ונרשם אצל המזכירות. לאחר מכן, הוא מקבל חומר לאלחוש כאבים, שכן מגע הלייזר בקעקוע מורגש. עם חומר זה הוא לא יותר מעקצוץ קל ולרוב חסר השפעה על מערכת העצבים. הטיפול ייעשה עם מספר פולטי לייזר, כל אחד מהם מכיל אורך גל שונה שנועד למחיקת צבע קעקוע ספציפי. לרוב, בקעקועים שהצבע שלהם היה מראש בהיר ולא קודר תוכלו לחזות בהתקדמות כבר במפגשים הראשונים, בעוד קעקוע כהה יזמין התקדמות איטית והדרגתית, אבל היא תוביל בסופו של דבר להסרה מלאה. התייצבות במועד לטיפולים, וקיום כל הסדרה שנקבעה לכם במפגש ההיכרות יבטיחו כי הקעקוע לא יהיה חלק מגופכם באזור המועד שהובטח.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים קוסמטיקאית רפואית
טיפולים קוסמטיים הם טיפולים נחוצים וחשובים מאוד עבור לא מעט אנשים. כאשר מדובר בעור הפנים, הרי שלא פעם...
קרא עוד »
דצמ 17, 2018
מבט מאוזן על הפסקת הריון: מה שאתה צריך לדעת
ההחלטה על הפסקת הריון כרוכה בניווט בתמהיל מורכב של גורמים רגשיים, אתיים ומעשיים. למי ששוקל אפשרות זו...
קרא עוד »
אפר 15, 2024
ויאגרה ללא מרשם
מי שמעוניין לרכוש ויאגרה, יכול לרכוש זאת באתר האינטרנט ללא צורך במרשם של רופא. ויאגרה גנרית  המוצר...
קרא עוד »
אוק 22, 2020