מהי ספירולינה ולמה היא טובה?

מהי ספירולינה ולמה היא טובה?

מהי אצת ספירולינה? מהיכן היא מגיעה? ומה הופך אותה למזון על? אצת ספירולינה היא אצה מקרוסקופית שנמצאת במים מתוקים. האצה מגיעה אלינו מיבשות כמו ברזיל ודרום אמריקה והיא מכילה חומצות שומן חיוניות, חומצות אמינו, מינרלים חשובים לגוף, ויטמינים, תרכובות ייחודיות ביולוגית עבור ספיגה מקסימאלית ושאר מרכיבים שמאד חיוניים לגוף, כמו חומצות אמינו שמגנות מפני שומן וכולסטרול גבוה תוך ניקוי הגוף על ידי טיהור ויצירת סנגריה בין חומצות חיוניות. האצה מעולה עבור מי שרוצה לשמור על גוף בריא, שיער מלא, ציפורניים חזקות ועור מתוח וגמיש. 

> בדקו גם כורכומין באתר טבע בריא

מדוע דווקא ספירולינה?

כיום, מבין מגוון תוספי התזונה שקיימים: רבים בוחרים דווקא בכזה שמכיל את האצה. הבחירה בתוסף תזונה ספורולינה מאפשר קפסולות (או צריכת האצה בטבליות) שניתן לבלוע בקלות ללא טעמים מרים או מוזרים. האצה מאושרת על ידי משרד הבריאות והיא טבעונית ואינה מכילה מוצרים מן החי. אצת ספירולינה גדלה במים מתוקים טבעיים, לכן היא מכילה ערכים תזונתיים חשובים, בעוד שהיא נקייה, טהורה, מלאת ויטמינים ועשירה בחלבון. 

כיצד רוכשים את המוצר הנכון?

כאשר אתם בוחרים מארז קפסולות ספירולינה מחנויות טבע כמו אתר טבע בריא או מכול מקום שבו מוכרים תוספי תזונה – בחרו מארז משתלם שיש בו כמה שיותר אחוזים טבעיים של המוצר. בחרו מוצר טבעוני ללא מוצרים מן החי ובצעו השוואת מחירים בין אריזות. שימו לב כי הקפסולות עשירות בחלבון ומופקת בתהליך יבש ואיכותי תוך בחירת אצה נקייה ממתכות. שימו לב כי המארז מאושר על ידי משרד הבריאות, כי הוא כשר (במידה וזה חשוב לכם) וודאו שיש בו רכיבים טבעיים בלבד ללא תופעות לוואי. בהצלחה!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדברת נמלים בנתניה – האם יש פתרון אפקטיבי?
כיום חברות הדברה יכולות לרסס באפקטיביות רבה כנגד כל סוג של מזיק, ובין היתר גם נמלים. אם אתם מחפשים...
קרא עוד »
ספט 01, 2021
אנשור
רוצים לרדת במשקל בזמן אכילת סטייק, המבורגרים, גבינות ושאר מאכלים עתירי שומן? אנשור הוא בדיוק מה...
קרא עוד »
אפר 12, 2022
טיולים בהתאמה אישית – למי זה מתאים?
כשמדובר בטיולים, ישנם אלפי אפשרויות ויעדים לבחירה. כל אחד מחפש משהו אחר בטיול שלו, ולכן נכון למטיילים...
קרא עוד »
ספט 10, 2023