גבפדיה

כאבי הגב הם אחד הכאבים הנפוצים והשכיחים ביותר שחווים אנשים בכל רחבי העולם. זהו מצב כואב שיכול להיגרם מהרבה דברים כמו חוסר יציבה נכונה, יציבה לא טובה או אפילו פציעה בעמוד השדרה. קראו על כל הסיבות באתר גבפדיה.

הסיבות הנפוצות ביותר לכאבי גב כוללות כאבי גב תחתון, פריצת דיסק וסכיאטיקה (נקראת גם סיאטיקה). אמנם מדובר במצבים חמורים מאוד הדורשים תוכנית טיפול ארוכת טווח והליכים כירורגיים, אך החדשות הטובות הן שישנם טיפולים פשוטים רבים זמינים לטיפול בהם.

הצורה הפופולרית ביותר של כאבי גב היא סיאטיקה. סיאטיקה היא הגורם לכאב ברגליים וברגליים. זה יכול להיגרם ממספר סיבות שונות, אבל אחת מהן היא התכווצות שרירים ברגל שלך. רופא ישתמש בצילום רנטגן כדי לבדוק אם יש התכווצויות שרירים ולאחר מכן ירשום תרופה שתקל על התסמינים. עם זאת, לפעמים, גם לאחר נטילת התרופות הללו, אתה עדיין עלול להרגיש קצת כאב ברגל. הסיבה לכך היא שעשויות להיות סיבות בסיסיות אחרות לכאבי גב כמו כאבי גב תחתון, כאבי גב מקרינים לרגל או סיאטיקה.

גוף האדם נועד לנוע, כלומר המפרקים והשרירים בו מתגמשים כל הזמן. זה חלק טבעי מהחיים שלנו, אבל זה יכול להיות לא נוח כשאנחנו נמצאים על המחשב או עובדים בסביבה לחוצה. כאבי גב מתרחשים כאשר אנו לא מרגישים את הגוף שלנו כמו שצריך. . הכאב הנגרם מיציבה לא טובה נקרא כאבי גב. דרך טובה לשפר את היציבה שלך היא למצוא תנוחה שעובדת עם התנועות הרגילות שלך. ישיבה בכיסא זקוף או על שולחן תעזור לך לשמור על יציבה טובה, אבל אתה יכול גם לשכב במידת הצורך, או להשתמש בגלגלות קצף אם יש לך זמן. כשעומדים מכיסא,

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בדיקות קרדיולוגיות
קרדיולוגיה היא המחקר והטיפול בהפרעות בלב וכלי הדם. אדם הסובל ממחלת לב וכלי דם, יכול לפנות לקרדיולוג,...
קרא עוד »
ינו 23, 2021
הזמנות אונליין מחנות ספורט מקצועית
עם ההתקדמות של האינטרנט ושל המסחר אונליין בשנים האחרונות, החלו עסקים רבים להתפתח ברשת, בעיקר חנויות...
קרא עוד »
יונ 18, 2019
כל היתרונות של עיסוי רקמות עמוק
עיסוי רקמות עמוק מספק את ההרפיה הטובה ביותר לגוף ויכול להגביר את זרימת הדם. זה משפר את המערכת...
קרא עוד »
אוק 26, 2022