איך לבחור ביגוד גלישה

איך לבחור ביגוד גלישה

ביגוד גלישה הוא ביגוד ספציפי המתאים לגולשים בים, ויש לבצע את הגלישה רק בביגוד גלישה מתאים. חליפת הגלישה גם מבודדת אתכם מפני קור, ומסייעת לשמור על חום גוף של 35 מעלות כאשר קר בחוץ, היא גם מספקת לכם הגנה מפני חבלות ומכות והיא גם מגינה עליכם מקרינת השמש.

החליפה הראשונה הומצאה במאה הקודמת אי שם בשנות ה50 והיא מיועדת לסוגים שונים של גלישה: גלישת גלים, גלישת סאפ, גלישת סרפינג וקייט. בשוק יש סוגים שונים של ביגוד גלישה, במחירים שונים ובאיכויות שונות וחשוב לבחור את בגדי הגלישה שמתאימים לצרכים שלכם.

ביגוד גלישה לגברים כולל את חליפת הגלישה. זוהי חליפה שעשויה מחומרים סינתטיים המבודדים מקור. החומר הוא סינתטי ואלסטי על מנת שיוכל להיצמד היטב לחלקי הגוף השונים כמו כפות הרגליים. חליפת גלישה טובה גם כוללת במבנה שלה שכבה הלוכדת את חום הגוף וכיסים קטנים של אוויר המסיעים לעכב את איבוד חום.

העובי 

ביגוד גלישה איכותי הוא כזה שעשוי מחומר סינתטי איכותי – אבל לא רק. יש חשיבות לעובי. עובי חליפת הגלישה הוא פקטור מאוד מרכזי באיכות של ביגוד גלישה. חשוב לבחור חליפה שטווח העובי שלה על פני חלקי הגוף השונים הוא טווח נכון המתאים כמובן למידות הגוף שלכם. ככל שהבד עבה יותר הוא יחמם אתכם יותר, אך הוא גם יהיה פחות גמיש ויקשה על התנועתיות. 

יש ביגוד גלישה המגיע עם שכבת הגנה באזור בית החזה, ויש ביגוד גלישה ספציפי לגלישת רוח או לגלישת גלים. כמובן שחשוב לבחור ביגוד גלישה באמצעות חנות גלישה מקצועית בהתאם לתקציב העומד לרשותכם, אך חשוב להבין שלא כדאי לחסוך כמה שקלים ולהתפשר על ביגוד גלישה שלא עונה על הצרכים שלכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הם גיינרים?
בערוצי ותוכניות ספורט מתקיימות תחרויות בסגנון "מר עולם", שהן למעשה תחרות על האיש הכי חזק בעולם. ניתן...
קרא עוד »
ינו 26, 2020
האם סנדלים שטוחות לנשים בריאות לכף הרגל?
בריאות כף הרגל משליכה על ההרגשה הכללית שלנו, כי הרגל מהווה עבורנו עוגן ובסיס. הרגל נושאת את משקל הגוף...
קרא עוד »
אפר 26, 2022
מה לבחור? בריכת אינטקס עגולה או מרובעת
אם אתם הולכים להוסיף לחצר שלכם בריכת אינטקס ולא משנה באיזה גודל, המאמר הבא בשבילכם. חברת אינטקס למי...
קרא עוד »
פבר 22, 2022