נפגעת ברחוב? איך עורך דין נזקי גוף יוכל לסייע?

עורך דין נזקי גוף

ביוצאנו מהבית, מהעבודה, מסידורים בבנק או מכל מקום אחר, אנו מייחלים לכך שנגיע בשלום וללא פגע למחוז חפצנו. מרבים לדבר על תאונות דרכים שקורות בכביש, אולם הרבה מאוד תאונות מתרחשות ברחוב, על המדרכה ולפעמים גם ממש בפתח הבית. במידה ועברתם תאונה או נפגעתם ברחוב, נסביר כיצד עורך דין נזקי גוף יוכל לסייע.

הגשת תביעה כנגד גורם רשלני

פגיעה ברחוב יכולה להתרחש בשל חוסר תשומת לב של הנפגע, אך היא גם יכולה להיגרם בגלל רשלנות או טיפול לקוי של גורמים שונים. לדוגמא, מי שמעד על מדרכה, יתכן ומדובר על פגיעה בשל בלטה רופפת, בגלל מכסה ביוב שלא נסגר כמו שצריך. אם בעל עסק השאיר אשפה על המדרכה שגרמה לנפילה, הרי שהפגיעה לא אירעה מסיבה לא צפויה. כלומר, עורך דין נזקי גוף יכול לסייע במגוון רחב של מצבים שבהם הפגיעה ברחוב נגרמה בשל פעולה או אי פעולה רשלנית מצד גורם ממלכתי, גורם ציבורי, גורם פרטי ועוד.

תביעה מול חברת ביטוח

לאחר שאירעה פגיעה ברחוב, עורך דין נזקי גוף יכול לנהל תביעה להשגת פיצוי מול חברת הביטוח. צריך לשים לב שזו יכולה להיות חברת הביטוח של הנפגע עצמו או של גורם שיש לו אשמה מסוימת או רשלנות בהקשר של הפגיעה.

חברת ביטוח לא תמיד תקבל תביעה בגין ביטוח תאונות אישיות. ניתן להתמודד עם דחייה מצד חברת הביטוח ולהיעזר בהגשת תביעה בעורך הדין. דוגמא נוספת, הגשת תביעה בסיוע עורך הדין, על פי פוליסת תלמידים המכסה פגיעות של תלמידים אפילו אם הפציעה נגרמה בלכתם ברחוב. אפשר להוסיף כי גם תביעה מול ביטוח לאומי באה בחשבון. אם הפגיעה ברחוב גורמת לירידה בכושר העבודה, ניתן להגיש תביעה בעזרת עורך הדין וקבלת הכרה באחוזי נכות ונכות קבועה או זמנית.

 

אנשים חיפשו גם: עו"ד רשלנות רפואית

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי ד"ר קליר, למי הם מתאימים?
מוצרי קליר הם משפחה של מוצרי טיפוח מתוצרת ד"ר קליר. המוצרים מיועדים להפחית את מראה הנקבוביות והקמטים...
קרא עוד »
אפר 30, 2023
החזר מס למי שהפסיק לעבוד – האם מגיע לכם?
שכירים שהפסיקו לעבוד זכאים להחזר מס. אם אתם רוצים לברר כמה מגיע לכם בדיוק או להגיש את הבקשה, ניתן...
קרא עוד »
יול 25, 2021
בחינת היתרונות של קייטרינג חלבי לאירועים
בתחום תכנון האירועים, בחירות הקייטרינג משפיעות באופן משמעותי על החוויה הכוללת. בין אלה, קייטרינג...
קרא עוד »
דצמ 04, 2023