קינוחים בריאים וטעימים: ההמלצות המיוחדות שלי!

אין זה סוד שבשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מבקשים לצרוך מזון בריא, מזון שאיננו מכיל הרבה שומנים, סוכרים, נתרן ומרכיבים אחרים שיכולים לגרום נזק בריאותי ארוך טווח. לשמחתנו, אנחנו יכולים ליהנות ממגוון רחב של מנות בריאות וטעימות, כולל קינוחים בסוף כל ארוחה.

דוגמאות לקינוחים בריאים, טעימים ואיכותיים

סושי

אנחנו רגילים לחשוב על סושי כמנות לארוחות רגילות, אך אפשר לרכוש סושי פירות ולהציע אותו כקינוח בסוף ארוחה, זה מאוד טעים, מאוד מיוחד ובוודאי מאוד בריא.

סלט פירות

אם אנחנו כבר רוצים ליהנות מפירות בסוף ארוחה, למה שלא נאכל סלט פירות טריים, לא מקופסא. נבחר פירות שיכולים לעשות לנו טוב, נחתוך ונאכל אותם.

פירות יבשים

אנחנו יכולים להציע פירות יבשים בצורה רגילה, בלי תוספות, אך אנחנו יכולים גם להציע אותן בעוגיות או עוגות מתאימות, בלי הרבה סוכר כמובן, זה יכול להיות מאוד בריא וגם מאוד טעים.

גלידה בריאה

אנחנו רגילים שגלידות הן מלאות סוכר ושמנת, אך אנחנו יכולים למצוא גם גלידות בלי סוכר, גלידות בריאות שניתן להגיש בצלוחית קטנה בסיום הארוחה. תהיו בטוחים שאתם והאורחים שלכם תהנו מכך.

מנות עם שיבולת שועל/קמח מלא

אם אתם מחליטים להכין מאפה, פנקייק או כל דבר אחר, אז תדאגו להכין אותם עם שיבולת שועל, קמח מלא ומרכיבים אחרים שנחשבים יותר בריאים ממרכיבים רגילים.

שוקולד טבעוני

היום אנחנו יכולים ליהנות מגוון רחב של מנות טבעוניות, אשר מזכירות מנות רגילות רק בלי חלב, ביצים ומרכיבים אחרים. מדובר על מנות מאוד טעימות, מאוד איכותיות, כאלה שניתן להגיש בסוף כל ארוחה. דוגמא טובה לכך היא שוקולד טבעוני שנחשב למוצר בריא.

עוגיות בריאות

אפשר להכין ואפשר לרכוש עוגיות בריאות, כאלה שמכילות מרכיבים שונים בלי הרבה סוכר או מרכיבים אחרים שנחשבים פחות בריאים.

לא מוותרים על הטעם

בניגוד למה שנהוג לחשוב, אנחנו לא חייבים לצרוך קינוחים "שמנים" עם הרבה סוכר בשביל ליהנות בסוף הארוחה. לעתים קינוח בריא יכול להפוך את הארוחה שלנו להרבה יותר טעימה ואיכותית.

עצות נוספות מבית מרטה

בניית תוכנית אימונים

בניית תוכנית אימונים

להתחיל להתאמן זה לא קל. אולם, לא מעט אנשים מעוניינים להתאמן בשגרת היומיום שלהם על מנת להשיג מטרות שונות כגון: להגדיל את מסת השריר, להקטין

קרא עוד»