השתלות שיער

השתלות שיער

השתלות שיער הן הטיפולים שיחזירו לכם את השיער במקומות הריקים. אם אתם חשים שהשיער מתחיל להידלדל לו במפרצים או שנוצרת לכם קרחת אחורית בפדחת, תוכלו להשלים את החסר באמצעות השתלות שיער. היכן מומלץ יותר מכל להסדיר אותן? פרטים במאמר שלפניכם.

השתלות שיער בטורקיה – מחירים נמוכים ותוצאה אופטימאלית

בדרך כלל, השתלות שיער נחשבות לטיפולים יקרים מאד ולא בכדי. הוצאה של זקיקים מאזורים מלאים והשתלתם אחד לאחד באזורים הריקים זו עבודה קשה ביותר ויש האומרים הקשה ביותר מרוב העבודות במשק. ההשקעה הממוצעת בטיפול ממוצע היא כחמש שעות אינטנסיביות ביותר. הבעיה היא שכאשר פונים לטיפול מקומי בישראל או במדינות אחרות שאינן טורקיה, התמחור מוערך באלפי אירו, כלומר עשרות אלפים רבים של שקלים ובחלק ניכר מהמקרים לא מגיעים לתוצאה. בטורקיה לעומת זאת, המחיר עומד על אלפים מעטים מאד של אירו, לרוב לא יותר מ- 2,600 במקרים הקשים ביותר. המשמעות היא שב- 11,000 ₪ בלבד אתם ממלאים את כל הראש שוב בשיער ובאיכות הטובה ביותר. עכשיו, תחשבו איפה אתם רוצים לעשות השתלות שיער.

השתלות השיער החדשות – טיפולים סמי כירורגיים במינימום כאבים

בעבר, השתלות שיער לא היו רק ניתוח, אלא כזה שההחלמה ממנו הייתה ממושכת וקשה. הניתוח כלל פשיטה של עור רווי בזקיקי שיער והשתלה שלו באזורים הריקים באמצעות תפרים. כיום, התהליך מתבצע עם מקדד במקום סכין: כלי טיפולי שפותח ערוצים לאחר כינון תספורת גלח אפס למטופל. לאחר פתיחת הערוצים הזקיקים נשלפים באמצעות מלקחיים רפואיות ומועברים לשימור לקראת המילוי, שמתבצע אף הוא באמצעים דומים. ניתן למלא עם מקדד אחד לאחד או בפורמט DHI באמצעות מכשיר אליו נטענים הזקיקים.

ההמלצות שלנו לפני היציאה להשתלות שיער

פנו ליועץ השתלות שיער ישראלי שמייצג את המרפאה וחסכו לעצמכם ביורוקרטיה ממושכת מול המרפאה. שלחו לו מספר תמונות של הראש שלכם על מנת שיוכל להעבירן למומחי המרפאה לבדיקת סוג ההשתלה הנדרש. תישנו היטב לפני הטיסה, כי הניתוח מתבצע כמה דקות לאחר הנחיתה. הזמן היחיד שיהיה לכם לישון לפני השתלות שיער הוא בבית לפני שתקומו בבוקר. בהגיעכם לטורקיה, אם אינכם רוצים לחוש בכאבי העירויים וזריקות ההרדמה, בחרו בסדציה: טשטוש כולל לפני הטיפול באמצעות זריקה חד פעמית. אם בחרתם בכך, עליכם לצום עד גמר הטיפול, ללא ארוחת בוקר לפני כן. אם לא בחרתם בסדציה מומלץ שתאכלו ארוחת בוקר טובה לפני צאתכם לטיפול.

ההמלצות שלנו אחרי יישום השתלות שיער בראשכם

היפגשו עם יועץ ההשתלות שלכם ורופא המרפאה וקבלו מהם את סל התרופות המלא לשיקום הקרקפת ועור הצוואר. בקשו דף מינון יומי לנטילת התרופות על פי ימים ושעות ומלאו אחר הכתוב בדף זה להבטחת הצלחתן של השתלות שיער. הימנעו מיציאה לשמש בכלל. אם חייבים, קחו אתכם מטריה. כעבור שבועיים ניתן לעבור לכובע. חשוב מאד לשדרג את כרטיס הטיסה "חזור" שלכם לישראל מכרטיס טרולי למזוודה ולשלוח בה את התרופות לבטן המטוס, למניעת החרמה על ידי הביטחון בשדה התעופה בהתאם להוראות מנהל התעופה הבינלאומי (IATA).

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחינת סיבות אלטרנטיביות לבחירת ישראלים בחתונות אזרחיות בקפריסין
כסמכות ראשונה במעלה בחתונות יעד, אני כאן כדי לחשוף את המניעים הפחות ידועים מאחורי הסיבה לכך שישראלים...
קרא עוד »
דצמ 25, 2023
איך מחזירים את יראת השמיים אחרי שכבתה? 3 טיפים
יראת שמים היא אוצר אישי של כל אדם ואדם. את יראת השמים אנחנו מחפשים לחזק ולהעצים, להפיח בה עוד ועוד...
קרא עוד »
יונ 21, 2020
זיפות גג – צריך לדעת לעשות זאת
ביצוע של עבודת זיפות גג יכול להיות מאוד מקצועי וכזה אשר יעמוד במצב מעולה לאורך שנים רבות, דבר שיתקיים...
קרא עוד »
נוב 28, 2021