כל היתרונות של היפנוזה עצמית

כל היתרונות של היפנוזה עצמית

עולם ההיפנוזה הוא לא עולם חדש. הוא כבר היה מוכר לפני שנים רבות, אך אם רבים מאתנו שמעו מההיפנוזה בעיקר מהסרטים, מהספרים הישנים, שם המידע לא היה אמתי כל כך הרי שכאן אנחנו באים לנפץ כמה מיתוסים וללמוד מהי באמת ההיפנוזה, מהי היפנוזה עצמית ולאן היא עשויה להוביל אותנו. (אנחנו לא נגיע למצב של רצח וכלום סביבנו עדיין יישארו מוגנים, אף אחד לא יוכל להצליח לשטוף לנו את המוח ואנחנו לא נגיע לשום מצב מיסטי…)

היפנוזה עצמית – מהי?

ההיפנוזה העצמית נעשית על ידי כלים ושיטות שונות אשר בהן מסוגל האדם להתחבר אל עצמו ואל תת המודע שלו, הוא מסוגל להגיע למצב של ריכוז עמוק וכך להוביל להרדמה של אזורים מסוימים בגוף על מנת שלא לחוש בהם כאב, (הדבר היה נפוץ ומבוקש ביותר בתקופות אשר בהם עדיין לא היו תרופות בכמויות מסחריות כפי שיש לנו היום כמו גם מאלחשים שונים) באמצעות ההיפנוזה אפשר גם להגיע לתחושה של רגש עמוק, וכמובן גם לשינוי של תחושה הזמן, תחושת המקום ותחושת הגיל.

מי צריך את ההיפנוזה העצמית?

למעשה יש להיפנוזה העצמית מגוון יתרונות.

מדובר לפני הכול בלי יעיל במיוחד אשר הוא מסייע לאנשים הנאלצים להתמודד מול מצבים פסיכולוגיים שונים כמו דיכאון, חרדה, קשיים רגשיים, מחשבות טורדניות ועוד. במקביל יעילה ההיפנוזה גם לכאבים פיזיים שונים אשר אין להם באמת מענה מושלם ברפואה. כמו לדוגמא – מיגרנות, צרבות, כאבי בטן מטרידים ועוד.

גם אנשים שמבקשים לשנות הרגלי חיים, להיגמל מהרגלים לא רצויים כמו לדוגמא עישון, כסיסת ציפורניים, אכילת יתר, טיקים וכדומה, יכולים גם כן להיעזר באמצעות שיטת ההיפנוזה העצמית כאשר הודות לה הם יצליחו להגיע למצב הרצוי בלי ליטול כל תרופה או תוסף מזון כלשהו.

כי הכוח של תת המודע והחיבור אליו הוא עצום.

לומדים להיכנס להיפנוזה עצמית

אז עד היום ידענו כי על מנת להיכנס להיפנוזה יש לפנות אל מהפנט מקצועי על מנת שהוא זה שיבצע עבורנו את התהליך. היום, כאשר הנושא הפך להיות מעט בעייתי מבחינת החוק, אפשר בהחלט ללמוד לבצע את הדבר לבד לבצע סוג של ריפוי עצמי ולהגיע לתוצאות מרשימות ומהפנטות במיוחד!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים רופא שיניים לילדים?
אחת התהיות הגדולות ביותר עבור לא מעט הורים היא, כיצד בוחרים רופא שיניים לילדים. זו שאלה חשובה מאחר...
קרא עוד »
אוק 25, 2018
איך להתמודד עם כאבי בטן
תינוקות רבים סובלים מגזים אשר גורמים להם לאי נוחות רבה ולכאבי בטן מגיל של כמה ימים ועד גיל של ארבעה...
קרא עוד »
דצמ 27, 2019
לימודי פסיכותרפיה עם עבודה מעשית
לימודי פסיכותרפיה הם לימודים גבוהים שיש לקחת אותם בשיא הרצינות. בעיקרו של דבר, אתם יכולים לבחור...
קרא עוד »
מאי 26, 2021