כל האמת על כדורי הרזיה

כדורי הרזיה

העולם שלנו מקדש את היופי ואת הגוף הרזה. אנשים נמדדים במידה רבה לפי המראה החיצוני ואין הרבה מקום לטעות בכל מה שקשור לרושם הראשוני. זו בדיוק הסיבה שבגללה אנשים עם עודף משקל לוקים במקרים רבים בדימוי עצמי נמוך, חוסר ביטחון ותחושת בדידות. כמובן שלא כל האנשים לוקים בתופעות הללו, אבל ניתן לראות מגמה שבה יותר ויותר אנשים עם עודף משקל מדווחים על תחושות מהסוג הזה.

מבחינה גופנית

אלו רק חלק מהמטענים השליליים שנלווים לעודף המשקל. עודף משקל גורם למחלות לב וכלי דם, משבש את חילוף החומרים בגוף, גורם לבעיות אורתופדיות שונות ולמחלות מטבוליות כמו סוכרת. מתוך כך ניתן להבין מדוע רופאים מכנים את השמנת היתר המגפה של העידן המודרני ומדוע הם מבקשים למגר אותה בכל דרך.

מה עושים כדי לרדת במשקל?

למרבה הצער, אנשים מבוגרים ש'סוחבים' בעיות משקל מגיל צעיר הופכים להיות מבוגרים בעלי עודף משקל. בגיל מבוגר קשה יותר לשנות הרגלים ולכן ההמלצה שלנו היא להיעזר בתכשירים שונים שמבוססים על צמחי מרפא ומאפשרים להיכנס לשגרת אכילה בריאה בקלות רבה יותר. כך למשל כדורי הרזיה שמבוססים על צמח הגוארנה ועל תמצית צמח הג'מנמה מאפשרים בתוך כמה חודשים להביא את הגוף לנקודת פתיחה טובה יותר לדיאטה ושינוי הרגלי האכילה.

מה הסיבה לעודף המשקל?

לא כולם יודעים אבל הסיבה העיקרית לעודף משקל, כפי שמראים מחקרים מהשנים האחרונות היא האינסולין. אנשים רבים לוקים בקושי לעבד סוכר, גם אם אינם סוכרתיים וזה גורם למצב של השמנה. כך, אכילת יתר של פחמימות מייצגת בגוף התמכרות לאותן פחמימות שהן בעצם סוכרים.

משום כך כדי להצליח לשנות את הרגלי האכילה יש לאזן את רמות הסוכר בדם. כדורי הרזיה הם בדיוק הכתובת לכך היות שצמחי המרפא הללו מסייעים באיזון רמות הסוכר, מה שמוריד גם את החשק לאכילת ממתקים.

מבחינה פסיכולוגית

שריפת השומנים גם היא מכשול בפני עצמו לירידה במשקל. גם כאן נכנסים לתמונה כדורי הרזיה עם סגולותיהם המיוחדות. צמחי המרפא יסייעו לכם לשרוף את השומנים באופן יעיל יותר, מה שיאיץ את כל התהליך. מבחינה פסיכולוגית, תראו הישגים כבר בחודשים הראשונים וזה ימלא אתכם מוטיבציה שהיא כמובן חיונית להמשך הדרך.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בניורופידבק – איך זה יכול לעזור?
יש לכם הפרעת קשב וריכוז ואינכם מסוגלים להתרכז לאורך זמן או לקחת חלק בפעילות לימודית מעמיקה? טיפול...
קרא עוד »
נוב 14, 2021
איך לטפל בכאבים בלייזר ?
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שינוי מאוד מעניין ומקיף בעולם הרפואה. פחות ופחות פעולות פולשניות,...
קרא עוד »
יונ 07, 2021
קמטים בעיניים: איך נפטרים מהם?
ישנם אלו שאומרים, וגם בצדק, כי כל אישה יפה. עם זאת, ישנן נשים שמרגישות ורואות על הפנים שלהן את השנים...
קרא עוד »
דצמ 25, 2018