כדורי דיאטה – שינוי בלי קיצורי דרך

כדורי דיאטה

אתם מרגישים שהכל לוחץ לכם? הבגדים נעשים קטנים משנה לשנה? כנראה שאתם בתהליך השמנה ואם לא תקבלו החלטה מכרעת לגבי החיים תגלו שהפכתם להיות אנשים חולים. בעיות עיכול, לב, סכרת, בעיות אורתופדיות שונות ויתר לחץ דם הן רק חלק מהבעיות שנובעות מעודף משקל. לכל אלו מתווסף הנושא הרגשי שטומן בחובו סכנות מהסוג הנפשי כמו דיכאון, תשישות נפש ותחושת בדידות. אם לא די בכך, הרי שעייפות וכאבי גב הן גם חלק מהמתנות שהשמנת יתר מביאה עמה.

לא גזרת גורל

עודף משקל נתפס אצל לא מעט אנשים כמעין גזרת גורל. במשך השנים התרגלנו לחיות בגוף גדול, ללבוש בגדים גדולים ולהרגיש תמיד חוסר נוחות מסוים. אנשים עם עודף משקל חיים במקרים רבים בתוך גוף שבו הם מרגישים כלואים ועם ההרגשה הזו הם מסתובבים שנים על גבי שנים. הבשורה החשובה היא שלא חייבים להשלים עם זה! אפשר לבחור לחיות אחרת ובעיקר להרגיש אחרת. כדורי דיאטה הם דבר החם החדש בתעשיית הדיאטה ובשונה ממוצרים ופורמולות אחרות, הם מבוססים על תמחי מרפא.

משחר ההיסטוריה

צמח הג'מנמה והגוארנה הם שני צמחים בעלי סגולות רפואיות עתיקות יומין. שני הצמחים פועלים יחד כדי להוריד את רמות הסוכר בדם, מה שמיד מפחית את החשק למתוקים, ובמקביל הם מייצרים תחושת שובע. אפקט נוסף שנוצר הוא שריפה יעילה יותר של השומן בגוף. כל אלו הופכים את כדורי הדיאטה לנוסחה מנצחת.

למי שמצקצק בשיניו, אין כאם קיצורי דרך. ירידה במשקל היא משימה מורכבת ודורשת מחויבות, רצינות ורצון אמיתי ואותנטי לשינוי. ירידה במשקל היא לא רק תהליך חיצוני אלא בעיקר תוצאה של החלטה פנימית. כדורי דיאטה הם רק אמצעי אחד שמסייע לנו בתהליך השינוי הכה מבורך הזה. כדי להצליח בדיאטה יש לשלב בשגרת היום עוד כמה דברים חשובים.

ספורט הוא חלק מהתהליך

פעילות גופנית היא תמיד שם המשחק. ללא פעילות גופנית כל דיאטה שנעשה תיעצר בנקודה כזו או אחרת. פעילות גופנית מחזירה לגוף את החיוניות, מחזקת את השרירים ומסייעת בשריפת השומן. בנוסף, חשוב לסגל תפריט בריא שמבוסס על כל אבות המזון ולהרבות בשתיית מים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי פוחד מהפחד? על טיפול בפחדים וחרדות
אנו חיים במציאות שאיננה פשוטה. כמעט כל אדם שלישי סובל מפחד כזה או אחר. אותו פחד יכול לשבש לגמרי את...
קרא עוד »
יול 28, 2020
מיטה וחצי – המיטה המושלמת לבני נוער
מיטה וחצי היא בחירה פופולרית עבור בני נוער מכיוון שהם מחפשים נוחות  זהו סוג המיטה הנפוץ ביותר בצפון...
קרא עוד »
נוב 22, 2022
חושפים את מסתורי הבוטוקס וחומרי המילוי
ניווט בעולם של שיפורים אסתטיים יכול להרגיש לעתים קרובות כמו לחישה לריק - כל כך הרבה שאלות, אך תשובות...
קרא עוד »
נוב 21, 2023