השתלות שיער בטורקיה

השתלות שיער בטורקיה

השתלות שיער בטורקיה נדרשות עבור מי שיש לו מחסור בשיער. ישנם כמה סוגי מחסור ולא כל אחד מהם מתאים להשתלת שיער. החדשות הטובות הן שמי שלא נמצא מתאים, הוא כזה משום שטיפול פשוט יותר שניתן לעשות גם בישראל הוא שנדרש. למשל מחסור של קצת שיער כשעל הראש הוא דל או מכיל קרחת מעודנת ולא מוחלטת, המענה יכול להיות גם הזרקה של פלסמה של הדם ומזותרפיה לדיכוי ההורמון שאחראי להתקרחות. השתלות שיער בטורקיה נדרשות רק עבור מי שחווה מחסור טוטלי בשיער: יש בשיער שלו לפחות נקודה אחת שלא תצמיח יותר שיער לעולם אלא בהשתלה. אצל נשים זה עשוי לקרות במרכז החלק הקדמי של קו הצמיחה ואצל גברים זה עשוי לקרות במפרצים השמאלי והימני של קדמת הראש.

קבלת הפנים ביום הראשון להשתלה

קבלת הפנים תתבצע כמו בכל תיירות מרפא אחרת: הסעה למרפאה, פגישה עם הצוות המנתח ולקיחת מידות להשתלה. המידות יילקחו באמצעות סמן מיוחד דמוי טוש שחור בו ישתמש משתיל השיער. הוא ישרטט את קו המפרצים או חלק הצמיחה הקדמי החסר ויתכנן את המילוי במונחים של עיצוב שיער מרהיב עין. חשוב לציין כי מאז ומעולם טורקיה הייתה מדינה בה תרבות עיצוב השיער הנה מתקדמת ביחס לרוב מדינות העולם, קל וחומר כשמדובר על השתלות שיער בטורקיה בחלק הקדמי של קו הצמיחה.

הכנה לניתוח ההשתלה

השתלות שיער בטורקיה מצריכות הרדמה כללית שניתנת בזריקת הרדמה. מטרת ההרדמה היא גישה מלאה לכל מקום שיש בו שיער, לרוב החלק האחורי של הראש ואזור בית החזה. באזורים אלו נמצאות בדרך כלל השערות הבריאות שניתן לקחת ולהטמיע כדי ליצור השתלה איכותית באזורים החולים, הדלילים או החסרים.

ביצוע הניתוח בפועל

השתלות שיער בטורקיה נעשות על בסיס כריתת השיער התורם ושמירתו לצורך השתלה. את ההשתלה עושים באמצעות פתיחת תעלות צמיחת השיער באזורים החסרים והטמעה של השערות שנלקחו מהאזורים התורמים כדי לעודד את הזקיקים להצמיח לכם שיער. גמר הניתוח נגמר בהתעוררות של הלקוח במצב מנותח, עם כאבים קלים באזור הראש, דמויי שפשוף מחוספס בעור.

התנהלות ראשונית לאחר הניתוח

לאחר הניתוח הכאב שתחושו יפוג בהדרגה. אם תבקשו לנוח, תוכלו להצטייד מטעם המרפאה בכרית הגבהה מיוחדת למושתלים כדי להימנע ממגע ישיר עם המזרון, שנחשב קשיח ועל כן קצת לוחץ לשיערות שלכם. זה גם לא בריא להגיע למצב של מגע עם מצע קשה לאחר ההשתלה, מה שעוד יותר מצריך כרית רכה ומוגבהת. יש להתייצב יום לאחר הניתוח במרפאה לבדיקת החבישה וליישום טיפול לייזר לחיזור הזקיקים.

התנהלות שגרתית אחרי החזרה הביתה

השיער צפוי לצמוח פיזית כעבור 2-4 חודשים. חשוב לעקוב אחרי תהליך זה ואם השיער טרם צמח יש לפנות למרפאת השתלות שיער בטורקיה ולטכס עצה מה עושים בהמשך. בדרך כלל טיפול חוזר פותר את הבעיה של קודמו אם היא התגלתה אך ברוב רובם של המקרים מי שנמצא מתאים להשתלת שיער גם זכה לראות צמיחה בפרק הזמן שהובטח.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נעליים אורטופדיות
נעליים אורטופדיות מיוצרות באופן ייעודי לאנשים בעלי בעיות שונות ברגליהם, הן גברים והן נשים. המטרה היא...
קרא עוד »
יונ 03, 2020
איך לעשות פילאטיס לבד
כל אדם אוהב להרגיש טוב עם עצמו ולהיות גאה בגוף שחנן אותו בו אלוקים. אז יש אנשים, שאוהבים את עצמם בכל...
קרא עוד »
אוק 04, 2021
אובדן כושר עבודה מה חשוב לדעת
אנשים רבים סובלים מאובדן כושר עבודה, דבר שפוגע ברמת ההכנסה שלהם, בביטחון הכלכלי שלהם וכמובן גם בתחושה...
קרא עוד »
פבר 21, 2019