הסרת קעקועים כי לא מוכרחים להנציח את העבר לתמיד

הסרת קעקועים

מה שתקף לגיל טיפש עשרה לא תקף להיום

בגיל הטיפש עשרה קעקעתם על גופכם את השם של האהבה הראשונה שלכם. אז זה נשמע לכם רומנטי, היום קצת טיפשי, בפרט שכבר חציתם כל כך הרבה נהרות עם שמות של נשים אחרות כי החיים כמו נהר זורמים ומזרימים אותנו למקומות אחרים, אך מה תעשו עם הקעקוע שמעטר את גופכם? לנו יש תשובה אחת בלבד – קודם כל, תנשמו עמוק, הקעקוע לא חייב להיות כל החיים מוטבע בגופכם כי כיום בזכות טכניקת הלייזר יש לכם עוד ועוד אפשרויות לגוף חלק בלי קעקועים מן העבר. על הסרת קעקועים בלייזר שמעתם?

 

פגישה ראשונה  – כל מה שצריך לדעת לפני תהליך ההסרה

הדבר הראשון שצריך לעשות כדי להסיר את הלייזר זה לקבוע תור במכון הסרת קעקועים. מדובר במכון שרק רופאי עור מורשים מעניקים בו שירות. תיהנו משירות מקצועי, זהיר ואיכותי בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו. חשוב כמובן לחדד ולהזהיר שרק מכון מורשה ומקצועי יכול להעניק לכם שירות, על כן אל תתפתו לכל פלוני אלמוני שמבטיח לכם הרים של גבעות והסרת קעקוע בשבוע בלבד. תהליך ההסרה לוקח לפחות מספר מפגשים, הכל בהתאם למצב העור שלכם, לגיל, לגודל הקעקוע ולצבעים שממנו הוא עשוי. ככל שהקעקוע גדול כך יידרש זמן רב יותר להסיר אותו וכמובן צריך לקחת בחשבון שלא כל קעקוע ניתן להסרה בקלות. זה הזמן שלכם להיאזר בסבלנות. יש קעקועים שתצליחו לטשטש אותם לגמרי ויש שישאירו מעט זיכרונות מן העבר, אך ככלל – הלייזר עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר שלו.

 

אין סיבה לחששות

צריך לקבוע פגישה עם מסיר הקעקוע, להבין יותר לעומק במה התהליך כרוך. בסך הכול הסרת קעקועים היא תהליך בטיחותי ואין סיבה לחששות,  גם לא מהכאב משום שבזכות משחת אלחוש לא תרגישו את האזור כואב ותוכלו להמשיך בתהליך בלי כל בעיה – רק אתם, הרופא והלייזר שביניכם להסרת קעקוע מושלם. תחשבו כמובן על התוצאה שאתם מחכים לה, זה יפתור כל חשש וכל פחד.

 

לא צריך לאחוז בעבר בכוח

קעקועים הם דבר יפה, אבל מי אמר שצריך להחזיק אותם לנצח נצחים בגופנו? לא כל דבר שהיה רלוונטי בגיל 20 הוא רלוונטי בגיל 40, לפעמים גם רוצים שינויים ולפעמים רוצים לשכוח מן העבר, אך מה לעשות שהקעקוע מזכיר לנו שוב ושוב את מה שהיה והיינו רוצים לשכוח? כעת כשיש אפשרות של הסרת קעקועים אפשר להיות סמוכים ובטוחים שאין חובה לעטר את הגוף שנים על גבי שנים בקעקועים לא רלוונטיים. אפשר באמצעות לייזר מתוחכם לפרק את דיו הקעקוע מתחת לעור הגוף ולהשיב את העור למוטב. מי שחשוב לו להיפטר מהקעקוע, זו הזדמנות מצוינת לבצע מה שצריך כדי להתחיל התחלה חדשה בגוף חלק ונקי מקעקועים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה היתרונות באכילת תפריט טבעוני?
יותר ויותר ישראלים עוברים בשנים האחרונות לצריכת תזונה טבעונית. האם יש בכך יתרונות? במאמר זה אנחנו...
קרא עוד »
ספט 05, 2019
קלפים טיפוליים
כשאנחנו חושבים על טיפול אישי, אנחנו נוטים לחשוב שמדובר על מפגש בו גורם מטפל פוגש את המטופל והם...
קרא עוד »
ינו 28, 2019
יוגה למתחילים – איך לבחור את השיעור שהכי מתאים לכם
אם אתם שוקלים להתחיל ללמוד יוגה, דעו לכם שאתם הולכים להצטרף לעולם עשיר ומרתק שעדויות מצביעות על כך...
קרא עוד »
אפר 07, 2019